Krok 1

Zgłoszenie uszkodzenia
i przygotowanie do wysyłki

Twoje urządzenie wkrótce wróci do Ciebie jak nowe. Zanim to się stanie, poprosimy Cię o wykonanie kilku łatwych kroków. Obejrzyj krótki film i przekonaj się, jakie to proste!

Jak przygotować telefon do naprawy?

Wykonaj kilka łatwych kroków zgodnie ze wskazówkami.
To zajmie tylko chwilę!

Jak zgłosić uszkodzenie urządzenia?

Zgłoś online

Wypadki się zdarzają. Dzięki naszym usługom nie musisz się jednak niczym martwić! Skorzystaj z portalu klienta Twojego operatora i zgłoś uszkodzenie urządzenia łatwo i wygodnie online.

lub
Zadzwoń

Możesz zgłosić uszkodzenie urządzenia telefonicznie pod odpowiednim numerem Twojego operatora lub mailowo. Polecamy jednak wybrać opcję online – wymaga minimum formalności i jest znacznie wygodniejsza.

Czekaj na akceptację

Po zgłoszeniu uszkodzenia poczekaj na jego akceptację. Dopiero wtedy rozpoczyna się proces naprawy Twojego urządzenia.

Jak przygotować sprzęt do naprawy?

Wyłącz blokady
1

Wyłącz wszystkie blokady urządzenia, w tym blokadę ekranu. To niezbędne, aby serwisanci mogli wykonać pełną diagnostykę i naprawić Twój sprzęt. Nie zapomnij też o wylogowaniu się z konta Google, a w przypadku urządzenia Apple – wyłącz funkcję Find My iPhone (Znajdź mój iPhone).

Zrób kopię zapasową
2

Zabezpiecz swoje wspomnienia! Koniecznie wykonaj kopię zapasową danych.
W większości przypadków serwis jest zmuszony do przywrócenia ustawień fabrycznych sprzętu, dlatego Twoje cenne dane, takie jak zdjęcia czy kontakty, nie zostaną zachowane.

Usuń niezbędne elementy
3

Usuń kartę SIM, kartę pamięci, naklejkę do płatności zbliżeniowych. Polecamy odłożyć je w bezpieczne miejsce, gdzie “poczekają” na szybki powrót Twojego naprawionego urządzenia.