Zgłoszenie uszkodzenia
i przygotowanie do wysyłki
Twoje urządzenie wkrótce wróci do Ciebie jak nowe. Zanim to się stanie, poprosimy Cię o wykonanie kilku łatwych kroków. Obejrzyj krótki film i przekonaj się, jakie to proste!
Wykonaj kilka łatwych kroków zgodnie ze wskazówkami.
To zajmie tylko chwilę!
Jak zgłosić uszkodzenie urządzenia?
Wypadki się zdarzają. Dzięki naszym usługom nie musisz się jednak niczym martwić! Skorzystaj z portalu klienta Twojego operatora i zgłoś uszkodzenie urządzenia łatwo i wygodnie online.
Możesz zgłosić uszkodzenie urządzenia telefonicznie pod odpowiednim numerem Twojego operatora lub mailowo. Polecamy jednak wybrać opcję online – wymaga minimum formalności i jest znacznie wygodniejsza.
Po zgłoszeniu uszkodzenia poczekaj na jego akceptację. Dopiero wtedy rozpoczyna się proces naprawy Twojego urządzenia.
Jak przygotować sprzęt do naprawy?
Wyłącz wszystkie blokady urządzenia, w tym blokadę ekranu. To niezbędne, aby serwisanci mogli wykonać pełną diagnostykę i naprawić Twój sprzęt. Nie zapomnij też o wylogowaniu się z konta Google, a w przypadku urządzenia Apple – wyłącz funkcję Find My iPhone (Znajdź mój iPhone).
Zabezpiecz swoje wspomnienia! Koniecznie wykonaj kopię zapasową danych.
W większości przypadków serwis jest zmuszony do przywrócenia ustawień fabrycznych sprzętu, dlatego Twoje cenne dane, takie jak zdjęcia czy kontakty, nie zostaną zachowane.
Usuń kartę SIM, kartę pamięci, naklejkę do płatności zbliżeniowych. Polecamy odłożyć je w bezpieczne miejsce, gdzie “poczekają” na szybki powrót Twojego naprawionego urządzenia.