Krok 4

Ważne kwestie w trakcie naprawy

Nie uznajemy półśrodków. Uważnie sprawdzamy każde urządzenie i dbamy o to, aby po naprawie wróciło do Ciebie jak nowe. Czasem jednak uszkodzenie jest na tyle poważne lub nietypowe, że naprawa może zająć więcej czasu lub wymagać dopłaty. Oczywiście o takiej sytuacji poinformujemy Cię odpowiednio wcześnie.

Dlaczego czasami serwis potrzebuje więcej czasu na naprawę?

Oczekiwanie na części

Korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Gdy tylko otrzymamy niezbędne części, natychmiast przystępujemy do naprawy.

Blokady urządzenia

Jeżeli blokady znajdujące się na urządzeniu – na przykład blokada ekranu czy usługa Find My iPhone – nie zostaną wyłączone, nie możemy zacząć naprawy. Oczywiście natychmiast się z Tobą skontaktujemy, ale to także czynnik, który wydłuża proces.

Dopłata do naprawy

Jeżeli Twój produkt posiada ograniczony zakres ochrony
lub limit kwotowy, może pojawić się konieczność dopłaty
do naprawy. Kosztorysowanie i akceptacja kosztów to kolejne etapy procesu, które wpływają na czas jego realizacji.

Czasami wydaje się, że uszkodzenie polega jedynie na pęknięciu ekranu, jednak doświadczony serwisant dzięki odpowiednim narzędziom może wykryć uszkodzenia niewidoczne gołym okiem. Zawsze dokonujemy kompleksowej naprawy i nie dopuszczamy, aby Twoje urządzenie opuściło serwis z jakąkolwiek wadą. Jeśli Twoja usługa lub ubezpieczenie posiada limit, mogą pojawić się dodatkowe koszty.

Zobacz film, w którym wyjaśniamy,
dlaczego czasami do naprawy niezbędna jest dopłata.

W jakich przypadkach konieczna jest dopłata?

1
Uszkodzone części są poza zakresem ochrony

Twoja usługa lub ubezpieczenie zakresem nie obejmuje części, których wymiana jest niezbędna do prawidłowego działania urządzenia.

2
Koszt naprawy przekracza Twój limit kwotowy

Koszt naprawy urządzenia wynikający z kosztorysu przekracza przysługujący Ci limit kwotowy.

3
Uszkodzone części są poza zakresem ochrony oraz koszt naprawy przekracza Twój limit kwotowy

Uszkodzenie jest na tyle rozległe, że zarówno części niezbędne do naprawy są poza zakresem Twojej usługi lub ubezpieczenia,
jak i cały koszt naprawy przekracza przysługujący Ci limit kwotowy.

Co dzieje się dalej?
Kiedy okazuje się, że do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z Tobą, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy dopiero wtedy, gdy dokonasz płatności.