 
     
     
     
     
     
    
Naprawiamy ponad 30 tysięcy
telefonów miesięcznie.
			Dbamy o ponad
3,8 miliona klientów. 
			KROK 1
					Zgłoszenie uszkodzenia
i przygotowanie do wysyłki
					i przygotowanie do wysyłki
Zgłoszenie urządzenia do naprawy jest szybkie
i wygodne. Najszybciej zrobisz to przez stronę internetową, ale możesz także skorzystać z call center
											Zobacz, jakie to proste
									KROK 2
					Odbiór urządzenia przez kuriera
					Po akceptacji zgłoszenia przygotuj telefon do wysyłki
i przekaż go kurierowi. Resztą zajmiemy się my!
											Kiedy mogę spodziewać się kuriera?
									KROK 3
					Naprawa w autoryzowanym serwisie
					W bolttech Poland (poprzednia nazwa Digital Care) współpracujemy wyłącznie z autoryzowanymi serwisami, które posiadają certyfikację producentów,
a do naprawy używamy zawsze oryginalnych części.
											Poznaj przewagi autoryzowanego serwisu
									KROK 4
					Ważne kwestie w trakcie naprawy
					Nie uznajemy półśrodków. Uważnie sprawdzamy każde urządzenie i dbamy o to, aby po naprawie wróciło do Ciebie jak nowe. Czasem jednak uszkodzenie jest na tyle poważne lub nietypowe, że naprawa może zająć więcej czasu lub wymagać dopłaty. Oczywiście o takiej sytuacji poinformujemy Cię odpowiednio wcześnie.
											Dlaczego serwis potrzebuje więcej czasu? 
											Z czego wynika dopłata do naprawy? 
											Co jeśli naprawa nie jest możliwa?
									KROK 5
					Twój telefon z powrotem
w Twoich rękach
					w Twoich rękach
Już wkrótce znów będziesz cieszyć się nieprzerwanym kontaktem z bliskimi. Naprawione urządzenie wróci prosto do Twoich rąk - dostarczy je kurier w dzień roboczy
w godzinach 8.00 - 18.00.
Cieszymy się, że mogliśmy Ci pomóc.
									 
					KROK 1
						Zgłoszenie uszkodzenia
i przygotowanie do wysyłki
						i przygotowanie do wysyłki
Zgłoszenie urządzenia do naprawy jest szybkie
i wygodne. Najszybciej zrobisz to przez stronę internetową, ale możesz także skorzystać z call center
													Zobacz, jakie to proste
										KROK 2
						Odbiór urządzenia przez kuriera
						Po akceptacji zgłoszenia przygotuj telefon do wysyłki
i przekaż go kurierowi. Resztą zajmiemy się my!
													Kiedy mogę spodziewać się kuriera?
										KROK 3
						Naprawa w autoryzowanym serwisie
						W bolttech Poland (poprzednia nazwa Digital Care) współpracujemy wyłącznie z autoryzowanymi serwisami, które posiadają certyfikację producentów,
a do naprawy używamy zawsze oryginalnych części.
													Poznaj przewagi autoryzowanego serwisu
										KROK 4
						Ważne kwestie w trakcie naprawy
						Nie uznajemy półśrodków. Uważnie sprawdzamy każde urządzenie i dbamy o to, aby po naprawie wróciło do Ciebie jak nowe. Czasem jednak uszkodzenie jest na tyle poważne lub nietypowe, że naprawa może zająć więcej czasu lub wymagać dopłaty. Oczywiście o takiej sytuacji poinformujemy Cię odpowiednio wcześnie.
													Dlaczego serwis potrzebuje więcej czasu? 
													Z czego wynika dopłata do naprawy? 
													Co jeśli naprawa nie jest możliwa?
										KROK 5
						Twój telefon z powrotem
w Twoich rękach
						w Twoich rękach
Już wkrótce znów będziesz cieszyć się nieprzerwanym kontaktem z bliskimi. Naprawione urządzenie wróci prosto do Twoich rąk - dostarczy je kurier w dzień roboczy
w godzinach 8.00 - 18.00.
Cieszymy się, że mogliśmy Ci pomóc.
										